افزایش بازدید سایت بر اساس سئو – درس اول
کسب درآمد
جستجوگر پیشرفته

در اسکینک
در كل اينترنت
درباره سايت
خبرنامه سایت
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

اعضای سایت
آرشیو
کدهای اختصاصی
تبادل لینک هوشمند
    عنوان لينك
    توضيحات :
    آدرس لينك
    كد امنيتي
عضویت
نام کاربری : <-SignUp-UserName->
رمز عبور : <-SignUp-Password->
تکرار رمز عبور : <-SignUp-RePassword->
ایمیل : <-SignUp-Email->
نام و نام خانوادگی : <-SignUp-Name->
کد امنیتی : <-SignUp-Captcha-Image->
<-SignUp-Captcha->
<-SignUp-Button->
ورود
نام کاربری : <-SignIn-UserName->
رمز عبور : <-SignIn-Password->
<-SignIn-Button->
  • بازدید : 161
  • نویسنده : علی ابراهیمی
  • تاریخ : يکشنبه 22 فروردين 1395



  • به دلیل درخواست‌های مکرر شما دوستان عزیزم، لیستی از بهترین و بدترین عملکردها برای طراحی وب‌سایتی با ترافیک بالا را در این مقاله جمع‌آوری کرده‌ام. زمان زیادی برای آماده‌سازی این مقاله صرف شده است پس پیشنهاد می‌کنم شما هم زمان زیادی برای مطالعه دقیق آن صرف نمایید.

    در اینجا فهرستی از فاکتورهایی که روی رنک شما در گوگل، بینگ، یاهو و دیگر موتورهای جستجو تاثیرگذارند آمده است. لیست شامل فاکتورهای مثبت، منفی و همچنین فاکتورهای بی‌اثر می‌باشد. بیشتر فاکتورهایی که در لیست آمده است به طور عملی در گوگل و تا حدودی بینگ و یاهو و دیگر موتورهای جستجو با اهمیت کمتر تست شده است. اگر به اطلاعات بیشتری در بخش خاصی از فهرست نیاز دارید، می‌توانید آموزش سئو ما را از اینجا مطالعه کنید که بصورت مفصل در خصوص کلمات کلیدی، لینک‌ها، متاتگ و … توضیح داده است.

    در درس اول می‌پردازیم به مهم‌ترین مقوله بهینه‌سازی سایت برای گوگل و در نتیجه افزایش بازدید که آن چیزی نیست جز کلمات کلیدی (عبارات کلیدی).

    کلمات کلیدی

    1. کلمات کلیدی در تگ عنوان:

    این مکان یکی از مهم‌ترین مکان‌ها برای داشتن کلمه کلیدی است چرا که چیزی که درون تگ عنوان نوشته می‌شود در نتایج جستجو به شکل عنوان صفحه شما نمایش داده می‌شود. تگ عنوان باید کوتاه باشد (6 تا 7 کلمه حداکثر) و کلمه کلیدی باید نزدیک ابتدای تگ عنوان باشد.(3+)

    2. کلمات کلیدی در آدرس:

    کلمات کلیدی در آدرس ها بسیار مفید هستند به عنوان مثال http://www.newseo.ir/seo-learning که "SEO Leaning" عبارت کلیدی است که شما به دنبال رنک برای آن هستید. اما اگر کلمه کلیدی در دیگر بخش‌های متن ندارید، فقط به داشتن آن‌ها در آدرس‌ها بسنده نکنید.(3+)

    لطفا اگر این مورد را دقیق متوجه نشدید دوباره بخوانید و در صورت نیاز در بخش نظرات از بنده سوال بپرسید .

    3. تراکم کلمات کلیدی در متن:

    یکی دیگر از فاکتورهای مهم که بایستی چک کنید همین تراکم وجود کلمات کلیدی در متن است. 3 تا 7 درصد برای کلمات کلیدی اصلی مناسب است و حداقل 1 تا 2 درصد باید باشد. لطفا دقت کنید که تراکم کلمات کلیدی بیش از 10 درصد مشکوک به نظر می‌رسد و بیشتر به عنوان کلیشه‌ای از کلمات کلیدی به حساب می‌آید تا یک متن نوشته شده طبیعی. (3+)

    4. کلمات کلیدی در Anchor Text:

    این فاکتور هم بسیار مهم است، خصوصاً برای anchor text لینک‌های ورودی، چرا که اگر در anchor text لینکی از سایت دیگر کلمه کلیدی داشته باشید، این موضوع به منزله تاییدی از طرف سایت مورد نظر برای کلمه کلیدی (و نه به طور کلی سایت) شما است. (3+)

    5. کلمات کلیدی در هِدر (تگ‌های H1، H2 و ...) :

    یکی دیگر از مکان‌هایی که حائز اهمیت است اینجاست، اما مراقب باشید که صفحه شما متنی درست و به جا در مورد کلمه کلیدی خاصی، داشته باشد. (3+)

    حتما یادتان هست که این تگ‌ها چه نقش مهمی در شناسایی عبارات کلیدی مهم بهگوگل داشتند؟؟!!!

    6. کلمات کلیدی در آغاز متن:

    با اینکه به اندازه anchor text تگ عنوان یا هدر مهم نیست اما تا حدودی بااهمیت است. با این حال، به یاد داشته باشید که آغاز متن الزاما به مفهوم پاراگراف اول نیست. به عنوان مثال اگر از جدول استفاده می‌کنید، اولین پاراگراف متن ممکن است در نیمه دوم جدول باشد. (2+)

    7. کلمات کلیدی در تگ Alt:

    جستجوگرها، تصاویر را نمی‌خوانند اما توصیفات متنی عکسها را در تگ alt بررسی می‌کنند بنابراین اگر در صفحه‌تان عکس دارید، تگ alt را با تعدادی کلمه کلیدی مرتبط پر نمایید. (2+)

    البته شاید برخی از شما دوستان هم از بنده شنیده باشید که گوگل به زودی توانایی پردازش تصاویر را به موتور جستجوگر خود اضافه میکند کما اینکه الان هم از آن در سطح بسیار کم استفاده می‌نماید.

    8. کلمات کلیدی در متاتگها:

    خیلی خیلی کم اهمیت، خصوصاً برای گوگل. یاهو و بینگ همچنان به آنها اعتماد می‌کنند. بنابراین اگر سایتتان را برای یاهو یا بینگ بهینه می‌کنید، این تگ‌ها را پر نمایید. در هر حالتی، پر کردن این تگ‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند لذا آنها را پر نمایید.(1+)

    9. کلمه کلیدی مجاور:

    کلمه کلیدی مجاور تعیین‌کننده این است که چقدر متن و کلمه کلیدی به هم مرتبط هستند. بهترین حالت این است که آن‌ها یکی پس از دیگری باشند (مانند غذای سگ) و هیچ کلمه دیگری بینشان نباشد. برای مثال، اگر شما کلمه "سگ" را در پاراگراف اول و "غذا" را در پاراگراف سوم دارید، اثر مثبتی دارد اما نه به اندازه عبارت "غذای سگ" بدون هیچ کلمه دیگری بینشان. کلمه کلیدی مجاور برای عبارات کلیدی که شامل بیش از 2 کلمه هستند نیز صادق است. (1+)

    10. عبارات کلیدی:

    مضاف بر کلمات کلیدی، شما می‌توانید روی عبارات کلیدی نیز کار کنید که شامل چندین کلمه هستند مانند "خدمات سئو سایت". بهترین حالت زمانی است که عبارت کلیدی را روی عبارات محبوب بهینه کنید لذا در نتایج جستجو کاملا بر مورد جستجو شده منطبق می‌شود اما گاهی اوقات بنا به دلایلی برای 2 یا 3 کلمه جدا از هم (مانندسئو و خدمات) به جای یک عبارت بهینه‌سازی انجام می‌دهید.(1+)

    11. کلمات کلیدی درجه دوم:

    بهینه‌سازی برای کلمات کلیدی درجه دوم می‌تواند ایده‌ای طلایی باشد چرا که وقتی هر کسی برای کلمات کلیدی محبوب بهینه‌سازی را انجام می‌دهد، رقابت کمتری بین صفحاتی که برای کلمات ثانویه بهینه شده‌اند وجود دارد. به عنوان مثال "دانلود فیلم جدید امین حیایی" ممکن است هزاران بار کمتر از عبارت "دانلود فیلم" کلیک بخورد اما اگر در ایران ساکن باشید برای عبارت اول تعداد ترافیک کم اما هدفمندی به دست می‌آورید.(1+)

    12. کلمات کلیدی هم‌ریشه:

    برای زبان انگلیسی این مورد فاکتور مهمی نیست چون کلماتی که از ریشه یکسانی هستند (مانند سگ، سگ‌ها، سگی و …) مشابه در نظر گرفته می‌شوند و اگر کلمه سگ را در صفحه‌تان دارید، برای سگ‌ها و سگی نیز کلیک دریافت می‌کنید اما برای دیگر زبان‌ها کلمات کلیدی هم‌ریشه می‌تواند مشکل‌زا باشند چرا که کلمات متفاوت که از ریشه یکسانی هستند به صورت مشابه درنظر گرفته نمی‌شود و ممکن است نیاز داشته باشید که همه آن‌ها را بهینه‌سازی کنید.(1+)

    13. مترادف‌ها:

    بهینه‌سازی مترادفات کلمات کلیدی در کنار کلمات اصلی. این کار برای سایت‌های انگلیسی مفید است، چرا که موتورهای جستجو به اندازه کافی باهوش هستند و به خوبی از کلمات مترادف برای رنک‌دهی به سایت‌ها استفاده می‌کنند اما برای بسیاری از زبان‌های دیگر کلمات مترادف برای رنک‌دهی به حساب نمی‌آیند.(1+)

    14. کلمات با اشتباه تایپی (که بنده به این اشتباه غلط ویرایشی می‌گویم) :

    تلفظ اشتباه بسیار متداول است و اگر بدانید که کلمات کلیدی مد نظرتان کلمات با املای مشابه دارند (مانند غریب و قریب) ، ممکن است علاقه‌مند شوید که آن‌ها را نیزبهینه‌سازی کنید. بله، اینکار شاید مقدار بیشتری ترافیک به شما بدهد اما اشتباهات تایپی در سایتتان وجهه خوبی ندارد بنابراین بهتر است که اینکار را انجام ندهید یا فقط برای متاتگ‌ها این کار را انجام دهید.(0)

    15. کلمات کلیدی خنثی‌کننده:

    هنگامی که مشغول بهینه‌سازی برای عبارت طولانی از کلمات کلیدی هستید، خصوصا کلمات غیرمرتبط، اینکار روی تمامی عملکرد بهینه‌سازی شما اثر منفی می‌گذارد و باعث از دست رفتن متن می‌شود.(2-)

    16. استفاده ابزاری بیش از حد از کلمات کلیدی:

    هر گونه استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی (بیش از 10 درصد) تاثیر منفی دارد و درواقع دارید روی از دست دادن نتایج جستجو و حتی مسدود شدن سایتتان ریسک می‌کنید. (3-)

    با مقالات بیشتر آموزش سئو با ما همراه باشید.

    ارسال نظر
    ورود
    پیوندهای روزانه
      آمارگیر
      • آمار مطالب
      • کل مطالب : 35
      • کل نظرات : 0
      • آخرین آپدیت سایت : ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
      • رتبه سایت گوگل :
      • ورودی امروز گوگل :
      • ورودی دیروز گوگل :
      • تعداد اعضای خبرنامه : 0
      • آمار کاربران
      • افراد آنلاين : 1
      • تعداد اعضا : 0
      • آمار بازدید
      • بازديد امروز : 33
      • بازديد ديروز : 0
      • بازديد هفته : 33
      • بازديد ماه : 35
      • بازديد سال : 1749
      • بازديد کلي : 2820
      • مشخصات شما
      • آی پی شما : 54.242.205.33
      • نمایشگر شما : Unknown ?
      • سیستم عامل : unknown
      • تاریخ امروز : دوشنبه 20 آذر 1396
      • آخرین ورود : 12:46 صبح
      عضویت سریع
        <-FastRegisterForm->
      چت باکس

        نام :
        وب :
        پیام :
        2+3=:
         
        (Refresh)