آموزش افزایش رنک در گوگل برای همیشه
کسب درآمد
جستجوگر پیشرفته

در اسکینک
در كل اينترنت
درباره سايت
خبرنامه سایت
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

اعضای سایت
آرشیو
کدهای اختصاصی
تبادل لینک هوشمند
    عنوان لينك
    توضيحات :
    آدرس لينك
    كد امنيتي
عضویت
نام کاربری : <-SignUp-UserName->
رمز عبور : <-SignUp-Password->
تکرار رمز عبور : <-SignUp-RePassword->
ایمیل : <-SignUp-Email->
نام و نام خانوادگی : <-SignUp-Name->
کد امنیتی : <-SignUp-Captcha-Image->
<-SignUp-Captcha->
<-SignUp-Button->
ورود
نام کاربری : <-SignIn-UserName->
رمز عبور : <-SignIn-Password->
<-SignIn-Button->
  • بازدید : 144
  • نویسنده : علی ابراهیمی
  • تاریخ : شنبه 14 فروردين 1395



  • گام اول : بهینه‌سازی اعتبار مبتنی بر صفحه

    در اینجا چگونگی ایجاد اعتبار، مبتنی بر صفحه برای سایتتان شرح داده می‌شود.

    1. لینک دادن به سایت‌های دلخواه: من می‌‌دانم که شما سایت‌‌های ضعیف با جایگاه ویژه را در گوگل دیده‌اید.

    آیا تا به حال توجه کرده‌اید که آن‌ها هرگز به سایر سایت‌ها لینک نمی‌دهند؟

    می‌توانید بگویید که این علامت خطر است؟

    اما سایت‌های واقعی، مثل The Huffington Post یا NYTimes.com به سایت‌های دیگر، از راست و چپ لینک می‌دهند.

    شما هم باید همین کار را کنید. لینک دادن به سایر سایت‌ها یک استراتژی سئو سایت است.

    بخاطر داشته باشید که سایت‌هایی که شما به آن لینک می‌دهید روی ساییتان اثر گذار هستند (این را نگفتم که همین الان بدون خواندن ادامه این پست و بررسی سایت‌هایی که می‌خواهید به آن‌ها لینک بدهید، بروید و کلی لینک در سایتتان بسازید)

    2. Privacy Policy, Terms: مطمئن شوید که سایتتان دارای Privacy Police و یا قوانین جامع و کامل باشد. صفحات “خسته‌کننده‌ای” داریم که گوگل به آنها توجه می‌کند.

    3. Bounces و سایت‌های بلاک‌ شده: گوگل تأیید کرده است که تعامل کاربر یک فاکتور رنکینگ است. آن‌ها حتی تا آنجا پیش رفتند که تعداد کاربرهای Chromeی که سایتتان را بلاک کنند، را در نظر می‌گیرند، پس باید تا آنجا که می‌توانید سعی کنید میزان کسل کنندگی سایت شما و یا همان بی‌ارزش بودن محتوایتان برای کاربران را کم کنید.

    آیا شما می‌توانید تصور کنید که چقدر یک سایت می‌تواند برای مردم مشکوک باشد که اقدام به بلاک کردن واقعی آن کنند؟!!

    و مشابه آنچه گفته شد برای سایت‌های با نرخ bounce بالا برقرار است: اگر سایت شما ارائه‌دهنده‌ی اطلاعات ارزشمندی باشد، چرا مردم باید بلافاصله بعد از باز شدن، آن را ببندد و دیگر به آن سر نزنند؟!!

    4. منابع و مراجع: فهرستی از منابع و مراجع را در پایان متنتان بیاورید. این به گوگلنشان می‌دهد که محتوای شما به خوبی مورد پژوهش قرار گرفته است (و بنابراین مجاز است)

    گام دوم: اندازه مهم است: چطور مثل یک برند بزرگ به نظر بیاییم؟؟

    گوگل اخیراً روی برندها خیلی حساس شده است.

    چگونه شما می‌توانید کاری کنید که شبیه برندی بزرگ به نظر بیاید؟

    ساده است. سیگنال‌های برند بسازید.

    به یاد داشته باشید گوگل فقط یک ماشین رنکینگ سایت است (معروف به الگوریتم.این یعنی اینکه گوگل فقط یک ربات است که به سایت‌ها رنک می دهد.)

    او متوجه نمی‌شود که Pepsi یک برند است چون سال گذشته در رقابت تجاری سالیانه دیده شده است! درواقع گوگل نگاه می‌کند که کدام برندها برای سیگنال‌‌های برند ظاهر می‌شوند و به این ترتیب آن‌ها را شناسایی می‌کند.

    گوگل به برندها اعتماد دارد و آنها را جدی می‌گیرد.

    در ذیل، آنچه Schmidt Google CEO Eric در مورد برندها میگوید آورده شده است:

    "برندها راه حل‌ هستند، نه مشکل. برندها چگونگی نجات شما از دردسرهایی که درست کرده‌اید را نشان می‌دهند"

    در زیر چگونگی نجات از این دردسرها و شباهت پیدا کردن به یک برند بزرگ را بصورت گام به گام می‌آوریم:

    1. دامنه‌های برند‌ شده/نام سایت: دامنه‌های با تطابق عبارتی کامل را فراموش کنید. آپدیت EMD این موضوع را شفاف ساخته است که نیازی به کاربرد دامنه‌های باتطابق کامل نیست. به جای MostComfortableMaleThongsX.com، بروید سراغ ComfyThongs.com.

    بکارگیری یک دامنه‌ی برندشده‌ی متغیر، این پیام را می‌فرستد که شما برندی یکتا هستید، نه یکی از بازنده‌های سئو که سعی دارد با یک کلمه‌ی کلیدی رنکینگش را بالا ببرد. (نکند فکر کردید می‌شود گوگل را گول زد؟!!)

    2. همه‌چیز در مورد صفحه‌ی Us: محتوای صفحه‌تان را کم نکنید.

    برندهای واقعی محتوای حجیم و کاملی در مورد شرکتشان، مأموریتشان، وضعیتشان و غیره دارند. یک مرکز اطلاعات خصوصی الکترونیکی درباره صفحه‌ی us بسازید و در آن داستانتان را بگویید. (من در این سایت همیشه در خدمت شما هستم و منتظر سوالات شما می‌مانم. اگر کاری دارید کافیست بپرسید!)

    3. اکانت‌های فعال شبکه‌های اجتماعی: همه‌ی برندهای بزرگ در شبکه‌های اجتماعی، مانند فیسبوک، Linked in ،Pinterest و محیط‌های مشابه بسیار فعال هستند. حتی اگر شما سایت کوچکی را راه‌اندازی می‌‌کنید، اجازه بدهید که اکانت‌های اجتماعیتان (به خصوص لینکد این) تکانی بخورند.

    4. نام سایت = کلمه‌ی کلیدی: مردم در جستجوی برندها هستند، این برندها خواه می‌توانند ایده باشند، خواه YouTube و یا John Deer. همانطور که می‌دانید گوگل شما را یک برند در نظر می‌گیرد هنگامی که لینک‌ سایت‌هایی مثل Youtube را داشته باشید.

    لینک‌ سایت‌‌ها زمانی ظاهر می‌شوند که شما اقدام به ساخت backlinkهای خیلی زیاد کرده باشید و سپس مردم برای برند شما در گوگل جستجو انجام دهند.

    علاوه بر ساخت سایتی با کیفیت، در اینجا سه روش دیگر برای برگرداندن اسم سایتتان در داخل کلمه‌ی کلیدی برند شده گفته می‌شود:

    • از پروکسی‌های محتلف استفاده کنید، اسم سایتتان را در داخل گوگل تایپ کنید، و روی سایتتان در نتایج کلیک کنید.
    • از مردم در انجمن‌ها، شبکه‌های اجتماعی و یا سیستم‌هایی مثل تلگرام کمک بگیرید تا برای اسم سایتتان جستجو کرده و روی اسم سایتتان در نتایج کلیک کنید.
    • اسم سایتتان را چند بار در ویدئوهای YouTube بگویید تا بازدیدکنندگان آن را در داخل گوگل تایپ کنند (معمولاًسایت‌‌های من چند هفته بعد از استفاده از این تکنیک توسط لینک‌ سایت‌ها مورد استفاده‌ی بسیار قرار می‌گیرند.)

    5. Anchor text اسم برند: طبیعتاً مردم به برندهایی با anchor text اسم برند لینک می‌دهند. بنابراین اگر سایت شما bia2music.com هست، بهتر است که شما چند لینک با anchor text بصورت “bia 2 music” بدهید.

    گام سوم:اطلاعات موثق از دامنه

    آیا می‌دانید که گوگل یک ثبت‌‌کننده‌ی دامنه است؟

    ولی آنها دامنه‌ها را نمی‌فروشند.

    موضوع عجیبی است!

    علت این است که می‌خواهند روی اطلاعات whois شما جاسوسی کنند و با این کار ممکن است به دردسر بیافتند. همانطور که می‌دانید، زمانی که شما یک ثبت‌کننده‌ی مورد تأیید ICANN هستید می‌توانید اطلاعات whois را در تمام مدت روز چک کنید.

    در اینجا کارهایی را که شما می‌توانید انجام بدهید تا اعتبار بیشتری از اطلاعات دامنه‌ تان به دست بیاورید آورده می‌شود:

    • دامنه‌ تان را برای مدت بیش از دو سال ثبت کنید: گوگل می‌خواهد ببیند که شما دامنه‌ تان را برای مدت طولانی حفظ کرده‌اید یا نه. اگر چه اثر ثبت دامنه درسئو تا زمان مرگ وجود دارد، ولی با این حال چیزی است که احتمالاً نمی‌‌تواند به شما آسیب بزند و حتی ممکن است به کمک شما نیز بیاید. بنابراین دنبال آن بروید.
    • دامنه‌ تان را عمومی کنید: هیچ کمپانی واقعی، whois خصوصی ندارد (اگر باور ندارید امتحان کنید). اطمینان حاصل کنید که آدرس واقعی باشد.
    • اطلاعات whois را روی صفحه‌ی contact us قرار بدهید: برای اینکه واقعاً بهگوگل نشان دهم که صداقت و شفافیت برایم مهم است، من همیشه تلفن و آدرس شناسایی دامنه ام را روی صفحه‌ی contact ام قرار میدم. این هم یک سیگنال برند است. پست کردن آدرستان به گوگل می‌گوید که شما در جایی "دفتر" دارید (حتی اگه دفترتان زیرزمین خانه مادرتان باشد.)

    این به تنهایی ممکن است که چیز کوچیکی به نظر بیاید، ولی به آن اینگونه نگاه کنید:

    کدام سایت به نظر شما قابل اعتمادتر به نظر می‌آید؟

    سایتی با whois خصوصی و فاقد صفحه‌ی contact که در سه ماه منقضی می‌شود، یا سایتی با آدرسی واقعی و شماره تلفنی که با اطلاعات contact رسمی سایتشان مطابقت دارد و بیش از 5 سال با انقضاء دامنه فاصله دارد؟

    به این مسئله فکر کنید.

    گام چهارم:لینک‌های مطمئن

    مثل هر چیزی در دنیای گوگل، به گردش حول لینک‌ها اعتماد کنید.

    و آن‌ها این را بر اساس نسخه سئو از Six Degrees of Kevin Bacon انجام می‌دهند.

    اعتباری که شما از سایر سایت‌‌ها به دست می‌آورید اغلب به درجه اعتبار معروف است.

    اساساً، گروهی از دسته سایت‌های بسیار مطمئن داریم، مثل govs، edus، CNN.com، DMOZ و غیره.

    بسیاری از سایت‌های مطمئن اینترنت لینک‌هایی را مستقیماً از این سایت‌ها می‌گیرند.

    با این حال، شما می‌توانید مقداری از آن اعتبار را با گرفتن لینک‌ها از سایت‌هایی به دست بیاورید که دارای لینک‌هایی از این دسته هستند.

    بنابراین همیشه بهتر است که قبل از اینکه برای گرفتن لینک از پروفایل لینک سایت دیگر وقت بذارید، به خود پروفایل لینک سایت نگاه بیندازید.

    لطفا توجه داشته باشید که PR همه‌ی داستان را به شما نمی‌گوید.

    فرض کنید که دو تا سایت دارید که برای گرفتن لینک از آنها، به آنها نگاه می‌اندازید:

    سایت A : PR3 1 لینک از MIT.edu و 1 لینک از CNN.com

    سایت 2 B : PR5، تعداد زیادی کامنت‌بلاگ و لینک‌‌های شبکه‌ بلاگ

    من خودم شخصاً لینکی را از سایت A هر روز هفته می‌گیرم، اگرچه PR کمتری دارد.

    سایت‌هایی که بسیاری از لینک‌ها را مستقیماً از govs ،edus و غیره می‌گیرند رنکینگ بهتری داشته و در برابر آپدیت‌ها مقاوم‌ تر هستند.

    به عبارت دیگر، شما خواهان لینک دادن سایت‌‌هایی به خود هستید که بسیار مورد اعتماد باشند.

    گام پنجم:بک‌لینک‌های سایت Google News

    از دید گوگل، سایت‌های مورد قبول Google News جزء مورد اعتمادترین سایت‌های اینترنت هستند.

    به این فکر کنید: سایت‌های news بایستی قابل اعتماد باشند.

    اگه شما "بهترین rapper همه‌ی زمان‌‌ها" را جستجو کنید، ممکن است که فهرست ان شامل “شخصی با بستنی وانیلی” هم باشد.

    ولی news sites در استاندارد بالاتری نگه داشته می‌شوند زیرا محتوای آن‌ ها باید دقیق باشد.

    اگر آن‌ها نوشته‌ای را با عنوان "جاستین بیبر رئیس‌جمهور اکوادور را انتخاب کرد"پست کنند، بهتر است که درست باشد!

    برای اینکه Google News سایتی را دربربگیرد، بایستی آن سایت قبل از شمول، مورد بازدیدهای دستی بسیار قرار بگیرد.

    ارسال نظر
    ورود
    پیوندهای روزانه
      آمارگیر
      • آمار مطالب
      • کل مطالب : 35
      • کل نظرات : 0
      • آخرین آپدیت سایت : ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
      • رتبه سایت گوگل :
      • ورودی امروز گوگل :
      • ورودی دیروز گوگل :
      • تعداد اعضای خبرنامه : 0
      • آمار کاربران
      • افراد آنلاين : 1
      • تعداد اعضا : 0
      • آمار بازدید
      • بازديد امروز : 25
      • بازديد ديروز : 0
      • بازديد هفته : 25
      • بازديد ماه : 27
      • بازديد سال : 1741
      • بازديد کلي : 2812
      • مشخصات شما
      • آی پی شما : 54.242.205.33
      • نمایشگر شما : Unknown ?
      • سیستم عامل : unknown
      • تاریخ امروز : دوشنبه 20 آذر 1396
      • آخرین ورود : 12:44 صبح
      عضویت سریع
        <-FastRegisterForm->
      چت باکس

        نام :
        وب :
        پیام :
        2+3=:
         
        (Refresh)