چگونگی افزایش رنک سایت برای همیشه
کسب درآمد
جستجوگر پیشرفته

در اسکینک
در كل اينترنت
درباره سايت
خبرنامه سایت
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

اعضای سایت
آرشیو
کدهای اختصاصی
تبادل لینک هوشمند
    عنوان لينك
    توضيحات :
    آدرس لينك
    كد امنيتي
عضویت
نام کاربری : <-SignUp-UserName->
رمز عبور : <-SignUp-Password->
تکرار رمز عبور : <-SignUp-RePassword->
ایمیل : <-SignUp-Email->
نام و نام خانوادگی : <-SignUp-Name->
کد امنیتی : <-SignUp-Captcha-Image->
<-SignUp-Captcha->
<-SignUp-Button->
ورود
نام کاربری : <-SignIn-UserName->
رمز عبور : <-SignIn-Password->
<-SignIn-Button->
  • بازدید : 220
  • نویسنده : علی ابراهیمی
  • تاریخ : چهارشنبه 12 اسفند 1394



  • امروز یک مقاله بسیار مهم را در اینجا قرار می‌دهم. حتما این مقاله را با دقت بخوانید و به دوستان خود نیز در مورد خرید بک‌لینک حتی بک‌لینک‌های کاملا اصولی تذکر دهید.

    لطفا ابتدا دقت فرمایید افزایش رنک نه افزایش پیج‌رنک !

    این مقاله ترجمه‌ای از یک مقاله معتبر و افزودن نتایج تحلیلی و تجربی بنده به آن است.

    اگر از 10 استاد سئو در مورد اهداف الگوریتم پنگوئن گوگل بپرسید، 9 نفر از آنها بطور ناخوداگاه سه کلمه‌ی زیر را بیان می کنند:

    "بررسی anchor text بیش از حد بهینه ‌شده."

    این حرف غلط است.

    در اینجا تفکیک anchor text برای یک سایت تایید شده در الگوریتم پنگوئن یعنی cabbagesoup-diet.com هدف ماست است.

    در حال حاضر این سایت رتبه یک را برای کلمه کلیدی “cabbage soup diet” داراست.

    با محاسبات من، 65 درصد از anchor text آن‌ها شامل تغییرات کوچیکی در cabbage soup diet – و 30 درصد از anchor text نیز با انطباق کامل همراه است.

    چطور چنین چیزی ممکن است؟ مگر پنگوئن در مورد anchor text نیست؟

    جواب منفی است.

    پنگوئن در مورد trust (اعتماد) است و افزایش اعتماد به سایت بی‌شک مهم‌ترین تاثیر در افزایش رنک و بهبود نگاه گوگل به سایت هاست.

    سئوکاران به دلیل پستی از MicroSiteMasters.com مجبور شدند بپذیرند که anchor text تمام الگوریتم پنگوئن گوگل است.

    اما سئوکاران بعد از مقایسه‌ی سایت‌هایی که توسط الگوریتم مجازات شده بودند با سایت‌هایی که از این اثر محفوظ مانده‌اند، به این نتیجه رسیدند که:

    “وقتی به هر سایتی که تحت مجازات الگوریتم پنگوئن قرار گرفته است به طور جداگانه نگاه ‌کنیم، می‌بینیم که یک “کلمه‌ی کلیدی پولی” را به عنوان anchor text برای بیش از 60درصد از لینک‌های ورودی‌اش ثبت کرده است”

    به‌عبارت‌دیگر، علت این‌که تحت مجازات پنگوئن قرار گرفتید، حتماً به کارگیری anchor text بیش از حد بهینه شده است.

    در جامعه‌ی سئو، همه‌ی افراد موافق‌اند که پنگوئن فقط در مورد anchor text است. بنابراین استراتژی سئوی خود را به نحوی تغییر دادند که " anchor text را تغییر بدهید" را شامل شود.

    ولی آن‌ها از نقل قولی از همان مقاله غافل شدند که باعث شگفتی من شد:

    "دارا بودن بیش از 60درصد از anchor text ی که کلمه‌ی کلیدی پولی باشد، ضمانتی برای این نیست که سایت شما تحت تأثیر مجازات‌ها قرار بگیرد "

    اگر من الان جای شما بودم می‌پرسیدم، امیر قمصری؛ کلمه کلیدی پولی یعنی چه؟

    امیر قمصری: وقتی شما به یک شخص یا سایت هزینه‌ای می‌دهید تا برای شما بک‌لینک بسازد، او شروع می‌کند به ساخت anchor text های کاملا مشابه اما با حالت‌های مختلف، تا بتواند سایت شما را در آن کلمه خاص بالا بیاورد. مثلا اگر شما می‌خواهید در سوغات شیراز به رتبه اول گوگل بیایید و می‌خواهید از بک‌لینک برای افزایش رتبه استفاده کنید، آن سایت یا فرد که پول گرفته است با استفاده از همین کلمه سوغات شیراز بدون تغییر صدها بک‌لینک می‌سازد و اینجاست که الگوریتم پنگوئن مشکوک می شود !!

    چطور ناگهان ده‌ها بک‌لینک با بهترین وضعیت ساخته شده است و ...!

    برگردیم سر بحث خودمون: بالاخره چی شد!؟

    پنگوئن بالاخره در مورد anchor text هست یا نه؟ هر دو که نمی‌تواند درست باشد.

    و هنگامی که من به تحلیل غیررسمی خودم از سایت‌هایی که تحت مجازات پنگوئن قرار گرفته‌اند در مقایسه با سایت‌هایی که تحت این تأثیر نبوده‌اند می‌پردازم، می‌بینم که تنها یک چیز وجود دارد که باعث می‌شود این دو با هم فرق داشته باشند: اعتماد و دیگر هیچ.

    تنها من نیستم که در مورد trust (اعتماد) تأکید دارم.

    به عبارت دیگر، trust نه‌تنها به شما کمک می‌کند تا سایتتان را در مقابل آپدیت‌‌های گوگل مقاوم‌‌تر کنید، بلکه علاوه بر آن به شما کمک می‌کند تا رنکینگ بهتری را در بالاترین موقعیت به دست آورید.

    حالا متوجه شدید؟

    اما کمی در مورد سئوی منفی !

    هیچ شکی نیست که trust فاکتوری است که سایتتان را از آسیب‌های گوگل و آپدیت‌های بعدی مصون نگه می‌دارد.

    اما دلیل دیگری برای بررسی اعتماد گوگل به سایت شما وجود دارد که سئوی منفینام دارد.

    این روزها حرف‌های زیادی در مورد سئوی منفی هست، ولی روی هم رفته خیلی مهم نمی‌باشد.

    چرا؟

    چون همانطور که قبلاً هم گفته‌ام: گوگل سایت‌هایی مورد اعتمادش را مجازات نمی‌کند.

    اخیراً یکی از رقیب‌هایم با 50.000 کامنت‌ سایتم را مورد حمله قرار داد!

    می‌دانید بعد چه اتفاقی افتاد؟ هیچی! من حتی تکان هم نخوردم. چرا؟

    چون گوگل به سایت نیوسئو اعتماد دارد و می‌داند که من هرگز کاری برای دور زدن گوگل انجام نمی‌دهم.

    با توجه به آنچه گفتیم، زمان آن رسیده است که مقداری اعتماد برای سایت خودتان کسب کنید.

    مطالب آموزش سئو را در سایت ما دنبال کنید.

    موفق باشید.

    ارسال نظر
    ورود
    پیوندهای روزانه
      آمارگیر
      • آمار مطالب
      • کل مطالب : 35
      • کل نظرات : 0
      • آخرین آپدیت سایت : ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
      • رتبه سایت گوگل :
      • ورودی امروز گوگل :
      • ورودی دیروز گوگل :
      • تعداد اعضای خبرنامه : 0
      • آمار کاربران
      • افراد آنلاين : 1
      • تعداد اعضا : 0
      • آمار بازدید
      • بازديد امروز : 14
      • بازديد ديروز : 0
      • بازديد هفته : 14
      • بازديد ماه : 72
      • بازديد سال : 1641
      • بازديد کلي : 2712
      • مشخصات شما
      • آی پی شما : 54.92.155.160
      • نمایشگر شما : Unknown ?
      • سیستم عامل : unknown
      • تاریخ امروز : سه شنبه 4 مهر 1396
      • آخرین ورود : 8:54 صبح
      عضویت سریع
        <-FastRegisterForm->
      چت باکس

        نام :
        وب :
        پیام :
        2+3=:
         
        (Refresh)