آیا Trustrank فاکتور سئو بشمار می رود
کسب درآمد
جستجوگر پیشرفته

در اسکینک
در كل اينترنت
درباره سايت
خبرنامه سایت
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

اعضای سایت
آرشیو
کدهای اختصاصی
تبادل لینک هوشمند
    عنوان لينك
    توضيحات :
    آدرس لينك
    كد امنيتي
عضویت
نام کاربری : <-SignUp-UserName->
رمز عبور : <-SignUp-Password->
تکرار رمز عبور : <-SignUp-RePassword->
ایمیل : <-SignUp-Email->
نام و نام خانوادگی : <-SignUp-Name->
کد امنیتی : <-SignUp-Captcha-Image->
<-SignUp-Captcha->
<-SignUp-Button->
ورود
نام کاربری : <-SignIn-UserName->
رمز عبور : <-SignIn-Password->
<-SignIn-Button->
  • بازدید : 68
  • نویسنده : علی ابراهیمی
  • تاریخ : شنبه 17 مهر 1395




  • در سالهای آخر دهه گذشته Trustrank عبارتی شاخص در امر سئو سایت بشمار می آمد و با نهایت احترام سئوکاران مدعی بودند که بزودی Trustrank جای رنک صفحه را به عنوان مهمترین فاکتور رنکینگ می گیرد.

    خب حالا بگوییم که Trustrank دقیقا چی هست؟

    داستان تا حدودی پیچیده است …

    مت کات به مناسبت های مختلف بارها اعلام کرده است که Trustrank معیاری نیست که آنها برای رنک دادن به سایت شما از آن استفاده می کنند. احتمالاً شما نمره Trustrank مشخصی ندارید بر عکس رنک صفحه که مقدار آن برای هر سایتی مشخص است.

    اما قطعا درست است که سایت شما می تواند اعتماد گوگل را با ترکیبی از فاکتورها بدست آورد و هنگامیکه این اعتماد را بدست آوردید شاهد ترافیک بالا و شاخصی در سایتتان خواهید بود.

    برایان دین (یکی از دوستان سئو کار من) کار خوبی برای یافتن روشهای کسب اعتماد گوگل انجام داده است. من الزاماً با همه‌ی موارد ذکر شده توسط او موافق نیستم اما نکات کلیدی به این صورت است:

    گسترش اعتبار صفحه – لینک دادن به نویسندگان، شامل بودن قوانین و حقوق شخصی، پرهیز از هرز نویسی (هااااا …)، استناد به منابع معتبر.

    نگاه کردن ، شبیه به برندی بزرگ – سایت را برند کنید، جزئیات صفحه را بیاورید، در شبکه های اجتماعی فعال باشید، anchor text برنددار استفاده کنید.

    اطلاعات دامنه ای قابل اطمینان – ثبت نام و فعال سازی برای حداقل 2 سال، اطلاعات دامنه ای عمومی.

    لینک های مطمئن – مشخصات لینک قوی و موزون.

    بیشتر شبیه لیستی از نصیحت هایی خشک در ارتباط با آموزش سئو است، بنابراین من می گویم که با اینکه بدست آوردن اعتماد گوگل برای ترافیک/رنکینگ خیلی مهم است، trustrank در واقع ترکیبی از راهکارها و فاکتورهای دیگر است و بعضی از مواردی که می گوییم به خودی خود الزاما یک فاکتور رنکینگ بشمار نمی روند.

    حتما شنیده اید که گوگل برای نگاه به یک سایت 200 فاکتور دارد و نکته بسیار پراهمیت جهت بردن نگاه گوگل به سمت مثبت برای سایت خود ، بهینه بودن تمام فاکتورهای گوگل یا حداقل 80% آن ها است.

    موضوع :
    امتیاز :
    نتيجه : مجموع 1 امتياز توسط 1 نفر
    ارسال نظر
    ورود
    پیوندهای روزانه
      آمارگیر
      • آمار مطالب
      • کل مطالب : 35
      • کل نظرات : 0
      • آخرین آپدیت سایت : ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
      • رتبه سایت گوگل :
      • ورودی امروز گوگل :
      • ورودی دیروز گوگل :
      • تعداد اعضای خبرنامه : 0
      • آمار کاربران
      • افراد آنلاين : 1
      • تعداد اعضا : 0
      • آمار بازدید
      • بازديد امروز : 16
      • بازديد ديروز : 0
      • بازديد هفته : 16
      • بازديد ماه : 74
      • بازديد سال : 1643
      • بازديد کلي : 2714
      • مشخصات شما
      • آی پی شما : 54.92.155.160
      • نمایشگر شما : Unknown ?
      • سیستم عامل : unknown
      • تاریخ امروز : سه شنبه 4 مهر 1396
      • آخرین ورود : 8:55 صبح
      عضویت سریع
        <-FastRegisterForm->
      چت باکس

        نام :
        وب :
        پیام :
        2+3=:
         
        (Refresh)